Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Барматова, С. |
|
dc.date.accessioned |
2010-09-02T17:36:54Z |
|
dc.date.available |
2010-09-02T17:36:54Z |
|
dc.date.issued |
2004 |
|
dc.identifier.citation |
„Останній соціалізатор” українського суспільства та його роль у виборах / С. Барматова // Політичний менеджмент. — 2004. — № 2. — С. 130-136. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2078-1873 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/11770 |
|
dc.description.abstract |
Увага до засобів масової інформації кожного, хто так чи інакше причетний до політики, цілком зрозуміла. Адже ЗМІ можуть бути і могутнім союзником, і грізним супротивником актора політичної сцени. ЗМІ – неодмінний простір для проявів публічної політики, впливовий агент усіх процесів, що відбуваються у політичній сфері. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України |
uk_UA |
dc.subject |
Політичний дискурс |
uk_UA |
dc.title |
„Останній соціалізатор” українського суспільства та його роль у виборах |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті