У статті розглянуто необхідність стандартів недискримінаційної реклами за ознакою статі, історія виникнення поняття «сексизм»; визначено складові поняття «гендер» та гендерних стереотипів, особливості використання стереотипів у рекламі; обґрунтовано необхідність коректності та етичності реклами на соціальному рівні; розглянуто нормативну базу рекламної діяльності та функції рекламного саморегулювання. Доведено, що стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі можуть сприяти саморегулюванню у фаховому середовищі рекламістів та маркетологів, гармонізації соціоекономічних відносин у суспільстві шляхом запобігання дискримінації.
В статье рассмотрена необходимость стандартов недискриминационной рекламы по признаку пола, история возникновения понятия «сексизм»; определены составляющие понятия «гендер» и гендерных стереотипов, особенности использования стереотипов в рекламе; обоснована необходимость корректности и этичности рекламы на социальном уровне; рассмотрена нормативная база рекламной деятельности и функции рекламного саморегулирования. Доказано, что стандарты недискриминационной рекламы по признаку пола могут содействовать саморегулированию в профессиональной среде рекламистов и маркетологов, гармонизации социоэкономических отношений в обществе путем предотвращения дискриминации.
In the article the necessity of non-discriminatory advertising standards on the basis of the article, the history of the concept of "sexism"; the constituents of the concepts of gender and gender stereotypes, especially the use of stereotypes in advertising; the necessity of correctness and ethicality of advertising on a social level; the regulatory framework of promotional activities and functions of advertising self-regulation.It is proved that the non-discriminatory advertising standards on the grounds of gender can contribute to self-regulation in a professional environment, advertisers and marketers, the harmonization of socio-economic relations in society by preventing discrimination.