Головне питання яке дискутується: чи може Україна швидко та ефективно перейти до нової моделі публічного адміністрування. Чи є можливість трансформувати в Україні повністю систему управління яка була закладена ще радянською владою. А також як можливо змінити систему в усій країні, і які будуть наслідки після переходу на європейські стандарти, а також змінити свідомість населення та переконати громаду в необхідності даних процесів. Радянська модель влади не може вже існувати при даних умовах, які склалися в країні. Публічне адміністрування, здійснення і вдосконалення якого раніше було виключною внутрішньої прерогативою держави, значною мірою підпадає під вплив зовнішніх факторів. Для європейських держав цей вплив, перш за все, пов'язується з формуванням європейського адміністративного простору (ЄАП). У статті досліджуються поняття, сутність і витоки формування публічного адміністрування. Розглядаються його структурні елементи, аналізуються специфічні риси та його основні принципи. Стаття аналізує основні риси і особливості менталітету українців.
Главный вопрос, который обсуждается в данной статье: может ли Украина быстро и эффективно перейти к новой модели публичного администрирования. Есть ли возможность трансформировать в Украине полностью систему управления, которая была заложена еще советской властью. А так же каковы будут последствия после перехода на европейские стандарты, а также как изменить сознание населения и убедить общество в необходимости данных процессов. Советская модель власти не может уже существовать при данных условиях, сложившихся в стране.Публичное администрирование, осуществление и совершенствование которого ранее являлось исключительной внутренней прерогативой государства, в значительной степени подвергается влиянию внешних факторов. Для европейских государств это влияние, прежде всего, связано с формированием европейского административного пространства (ЕАП). В настоящей статье исследуются понятие, сущность и истоки формирования публичного администрирования. Изучаются его структурные элементы, анализируются специфические черты и его основные принципы. Статья анализирует основные черты и особенности менталитета украинцев.
The main question that we discuss in this article: can is moving the Ukraine to the new model of public administration quickly and efficiently. Is change possible in Ukraine completely control system which was laid by the Soviet authorities. Is it possible to change the system throughout the country, and what the consequences after the transition to European standards. Is it possible to change the consciousness of the population and convince the community of the necessity of the presently processes. It is also necessary to explain that the Soviet model of power can no longer exist in the circumstances prevailing in the country.Public administration, implementation and improvement of which was previously the exclusive preserve of the national state is largely affected by external factors. For European countries, this effect is primarily associated with the formation of the European Administrative Space (EAS). This article explores the concept, nature and origins of the formation of public administration. We study its structural elements are analyzed specific features and its principles. The article is analyses the main characteristics and features of the mentality of the Ukrainians.