У статті мова йде про проблеми організації педагогічної практики в Чернігівському
педагогічному інституті за період його 44-річної історії. Розглядаються окремі етапи
й особливості організації безвідривної, піонерської та навчально-виховної практик,
показані зміни у їхній організації. Зроблені висновки про формування системи проведення різних видів практики і факторів, що впливали на ефективність її організації в педінституті.
В статье речь идёт об организации педагогической практики в Черниговском государственном педагогическом институте за период его 44-летней истории. Рассматриваются отдельные этапы и особенности организации безотрывной, пионерской и
учебно-воспитательной педпрактик, показаны изменения в их содержании. Делаются
выводы о формировании системы проведения различных видов педпрактики и факторах, влияющих на эффективность её организации в пединституте.
The problem of the management of teaching practice in Chernigov State Pedagogical institute
during 44 years of its history is investigated in the article. Different stages and specialties
of unseparated, pioneer, teaching and upbringing practice’ management are distinguished and
also changes in its contents are shown. The author has made a conclusion about formation
of a system of different kinds of practice and factors, which influent to effectiveness of its
management in Chernigov Pedagogical institute.