Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Комбінаторика просодичних компонентів в англомовному дискурсі радіо реклами

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Задоріжна, Н.І.
dc.date.accessioned 2010-08-10T13:14:50Z
dc.date.available 2010-08-10T13:14:50Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Комбінаторика просодичних компонентів в англомовному дискурсі радіо реклами / Н.І. Задоріжна // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2008. — № 2. — С. 113-123. — Бібліогр.: 13 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn ХХХХ-0006
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10973
dc.description.abstract Статья содержит анализ гендерной вариативности интонации в англоязычном дискурсе радиорекламы. Анализ осуществлен на материале различных прагматических типов предложений с учетом особенностей рекламы разных групп товаров. Особенности интонации исследованы в контексте аргументации, внушения, для достижения суггестивного эффекта. uk_UA
dc.description.abstract The article highlights gender variability of intonation in radio advertising discourse. Different communicative and pragmatic types of utterances to advertise different types of goods are chosen for the analysis. Intonation characteristics used to convey argumentation, to persuade the audience, to provide suggestive effect are analysed with the help of the latest software for phonetic research. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України uk_UA
dc.title Комбінаторика просодичних компонентів в англомовному дискурсі радіо реклами uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис