Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Реклама автомобилей Mercedes-Benz: принципы и составляющие

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Белова, А.Д.
dc.contributor.author Васильева, О.А.
dc.date.accessioned 2010-08-10T13:01:30Z
dc.date.available 2010-08-10T13:01:30Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Реклама автомобилей Mercedes-Benz: принципы и составляющие / А.Д. Белова, О.А. Васильева // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2008. — № 2. — С. 37-45. — Бібліогр.: 5 назв. — pос. uk_UA
dc.identifier.issn ХХХХ-0006
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/10965
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню сучасного рекламного дискурсу на матеріалі рекламної продукції автомобілів Мерседес-Бенц. Аналізуються найбільш популярні та ефективні аргументативні прийоми, нові термінологічні утворення, графічні іновації. та комунікативні стратегії. uk_UA
dc.description.abstract The article considers modern approaches to advertising automobiles, namely the communicative strategies, terminology, new graphical decisions, argumentation characteristics. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України uk_UA
dc.title Реклама автомобилей Mercedes-Benz: принципы и составляющие uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис