Виконано аналіз динаміки показників збутової діяльності вугледобувних підприємств України: обсяг видобутку вугілля; обсяги готової, товарної та реалізованої вугільної продукції; залишки вугілля на складах вугледобувних і вуглепереробних підприємств; собівартість і ціна 1 тонни товарної вугільної продукції; збитковість вуглевидобутку; обсяг витрат на організацію збутової діяльності. Розраховано коефіцієнти варіації обсягів готової, товарної та реалізованої вугільної продукції, залишків вугілля ДП «Селидіввугілля». На основі використання коефіцієнту кореляції рангу Спірмена визначено тісноту і напрям кореляційного зв’язку між двома показниками: обсягами товарної вугільної продукції ДП «Селидіввугілля» та залишків вугілля, готових до відвантаження; собівартістю та ціною 1 тонни товарної вугільної продукції; повною собівартістю та витратами на організацію збутової діяльності.
Выполнен анализ динамики показателей сбытовой деятельности угледобывающих предприятий Украины: объем добычи угля; объемы готовой, товарной и реализованной угольной продукции; остатки угля на складах угледобывающих и углеперерабатывающих предприятий; себестоимость и цена 1 тонны товарной угольной продукции; убыточность угледобычи; объем затрат на организацию сбытовой деятельности. Рассчитаны коэффициенты вариации объемов готовой, товарной и реализованной угольной продукции, остатков угля ГП «Селидовуголь». На основе использования коэффициента корреляции ранга Спирмена определены теснота и направление корреляционной связи между двумя показателями: объемами товарной продукции ГП«Селидовуголь» и остатков угля, готовых к отгрузке; себестоимостью и ценой 1 тонны товарной угольной продукции; полной себестоимостью и затратами на организацию сбытовой деятельности.
The analysis of the dynamics of marketing performance of coal mining enterprises of Ukraine is made: coal production; volumes of finished, salable coal production and sales; coal remains of warehouses coal enterprises; production costs and the price of 1 ton of marketable coal products; unprofitability of coal; the amount of costs for the organization of sales activity. The coefficients of variation of volumes of finished, salable coal production, sales the State Enterprise «Selidovugol» and coal remains of warehouses are calculated. On the basis of the use of Spearman's rank correlation coefficient the tightness and direction of correlation between the two indices are defined: salable products the State Enterprise «Selidovugol» and coal residue, ready for shipment; production costs and the price of marketable coal products; the total cost and the cost of the organization of marketing activities.