Виконано аналіз динаміки статистичних даних про рух туристичних потоків в Україні: кількість громадян, які виїжджали за кордон; кількість іноземних громадян, які відвідали Україну; кількість туристів, обслугованих суб’єктами туристичної діяльності України. Узагальнено практичний досвід надання туристичних послуг. Визначено напрями вдосконалення розвитку сфери туризму на засадах інноваційних маркетингових технологій, основними серед яких є: організація рекламних кампаній; здійснення електронної комерційної діяльності; логістичне обслуговування споживачів туристичних послуг на основі впровадження інноваційних рекламних та інформаційно-комунікаційних технологій; реінжиніринг бізнес-процесів шляхом взаємодії туристичного підприємства, ринку та споживачів; застосування концепції геомаркетингу у сфері туризму.
Выполнен анализ динамики статистических данных о движении туристических потоков в Украине: количество граждан, которые выезжали за границу; количество иностранных граждан, посетивших Украину; количество туристов, обслуженных субъектами туристической деятельности Украины. Обобщен практический опыт предоставления туристических услуг. Определены направления совершенствования развития сферы туризма на принципах инновационных маркетинговых технологий, основными из которых являются: организация рекламных кампаний; осуществление электронной коммерческой деятельности; логистическое обслуживание потребителей туристических услуг на основе внедрения инновационных рекламных и информационно-коммуникационных технологий; реинжиниринг бизнес-процессов путем взаимодействия туристического предприятия, рынка и потребителей; применение концепции геомаркетинга в сфере туризма.
Analysis of the dynamics of statistical data on the movement of tourist flows is made in Ukraine: the number of citizens who have traveled abroad; the number of foreign citizens visiting Ukraine; the number of tourists served by tourism stakeholders in Ukraine. The practical experience in providing tourist services is generalized. The directions of improving the development of tourism on the principles of innovative marketing technologies identified, the main ones are: organization of advertising campaigns; implementation of e-business; logistics service consumers of tourism services through the introduction of innovative advertising and information and communication technologies; business process reengineering by reacting tourist enterprise, and consumer markets; the use of geomarketing concepts in the field of tourism.