Приведены результаты сравнительных исследований исходного и нового профилей. Новый профиль получен на базе решения обратной задачи, позволившей обеспечить минимизацию аэродинамических потерь и необходимые показатели прочности рабочей лопатки в зоне с бандажным отверстием. Результаты рассмотрены с точки зрения улучшения газодинамики данной зоны рабочей лопатки в области трансзвуковых скоростей. Показано, что в этой области новый профиль имеет значительно меньший коэффициент профильных потерь, чем исходный, используемый в реальной лопатке.
Наведені результати порівняльних досліджень вихідного і нового профілів. Новий профіль одержаний на базі розв’язування оберненої задачі, що дозволила забезпечити мінімізацію аеродинамічних втрат і необхідні показники міцності робочої лопатки в зоні з бандажним отвором. Результати розглянуті з погляду поліпшення газодинаміки даної зони робочої лопатки в області трансзвукових швидкостей. Показано, що в цій області новий профіль має значно менший коефіцієнт профільних втрат, ніж вихідний, який використовується в реальній лопатці.