Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Використання функціонального підходу у систематизації відносин промислових підприємств зі споживачами

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Мироненко, І.І.
dc.date.accessioned 2016-10-26T19:53:04Z
dc.date.available 2016-10-26T19:53:04Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Використання функціонального підходу у систематизації відносин промислових підприємств зі споживачами / І.І. Мироненко // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 238. — С. 62-64. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107868
dc.description.abstract Метою статті є побудова системи управління взаємовідносинами промислового підприємства зі споживачами на засадах маркетингу взаємовідносин, який являє собою цілісну систему методів та інструментів, спрямованих на реалізацію стратегічних і тактичних заходів при формуванні та управлінні. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Використання функціонального підходу у систематизації відносин промислових підприємств зі споживачами uk_UA
dc.title.alternative Использование функционального подхода в систематизации отношений промышленных предприятий с потребителями uk_UA
dc.title.alternative Systematization of relations beetwen industrial enterprises and users by functional approach uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 325.2.4.10


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис