Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Мироненко, І.І. |
|
dc.date.accessioned |
2016-10-26T19:53:04Z |
|
dc.date.available |
2016-10-26T19:53:04Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Використання функціонального підходу у систематизації відносин промислових підприємств зі споживачами / І.І. Мироненко // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 238. — С. 62-64. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107868 |
|
dc.description.abstract |
Метою статті є побудова системи управління взаємовідносинами промислового підприємства зі
споживачами на засадах маркетингу взаємовідносин, який являє собою цілісну систему методів та
інструментів, спрямованих на реалізацію стратегічних і тактичних заходів при формуванні та управлінні. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Культура народов Причерноморья |
|
dc.subject |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
uk_UA |
dc.title |
Використання функціонального підходу у систематизації відносин промислових підприємств зі споживачами |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Использование функционального подхода в систематизации отношений промышленных предприятий с потребителями |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Systematization of relations beetwen industrial enterprises and users by functional approach |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
325.2.4.10 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті