Рассмотрено применение эмпирических зависимостей в ценообразовании на продукцию промышленного назначения как основного инструмента функционального метода в маркетинге с учетом иерархии факторов принятия решения о приобретении машин и оборудования. Выведена формула установления цены функциональным методом и обоснованы ее преимущества и эффективность применения в промышленной сфере.
Розглянуто застосування емпіричних залежностей в ціноутворенні на продукцію промислового призначення як основного інструменту функціонального методу в маркетингу з урахуванням ієрархії чинників ухвалення рішення про придбання машин і устаткування. Виведена формула встановлення ціни функціональним методом і обґрунтовані її переваги і ефективність застосування в промисловій сфері.
Application of empiric dependences is considered in pricing on the products of the industrial setting as a basic instrument of functional method in marketing taking into account the hierarchy of factors of decision-making about acquisition machines and equipment. The formula of establishment of price a functional method is shown out and its advantages and efficiency of application are grounded in an industrial sphere.