У статті дається аналіз джерел, що розкривають доступність та універсальність вимірювання коучингових вмінь. Описано порядок та необхідність визначення коучингових показників та розробка інструментарію оцінювання сформо-ваності у викладачів ВНЗ коучингових вмінь, які допомагають викладачу адаптуватися до навколишнього середовища. Також показано попередні результати дослідження з використання інструментарію вимірювання коучингових вмінь у навчальному процесі.
В статье дается анализ источников, которые раскрывают доступность и универсальность измерения коучинговых умений. Описаны порядок и необходимость определения коучинговых показателей и разработка инструментария оценивания сформированности у преподавателей ВУЗ коучинговых умений, которые помогают преподавателю адаптироваться к окружающей среде. Также показаны предыдущие результаты исследования по использованию инструментария измерения коучинговых умений в учебном процессе.
This article reports on studies to conduct a multinational measure of coaching skill that applied in educational area. The for dimensions of coaching skill measured were Open Communication, Team Approach, Value People and Accept Ambiguity. The analysis of literature was shown the context adequacy, dimensionality, reliability and validity evidence of the scale that was used for measuring coaching skills in educational organizational studies. Consequently, the coaching scale can help leaders to develop effective teachers of High School.