У статті розкриваються особливості здійснення експертизи якості профільної освіти шляхом використання методу рейтингового оцінювання діяльності загальноосвітніх навчальних закладів на основі розроблених показників. Здійснена спроба створення математичних моделей для визначення ефективності діяльності навчального закладу щодо надання профільної освіти, якість якої можна виразити інтегральною числовою характеристикою – рейтингом.
В статье раскрываются особенности осуществления экспертизы качества профильного образования путем использования метода рейтингового оценивания деятельности общеобразовательных учебных заведений на основе разработанных показателей. Осуществлена попытка создания математических моделей для определения эффективности деятельности учебного заведения относительно предоставления профильного образования, качество которого можно выразить интегральной числовой характеристикой – рейтингом.
The article deals with peculiarities of conducting examination of profile education quality with the help of method of rating evaluation of general educational establishments and their activity on basis of developed characteristics. The work contains the attempt to develop mathematical models for determination of effectiveness of educational establishment and its ability to provide profile education which quality can be expressed by such an integral figure characteristic as rating.