Жанровая динамика русского романа (М.Сушков, В.Нарежный, А.Пушкин) рассматривается в ее интертекстуальных связях с дискурсом Просвещения (Д.Фонвизин), в частности, топикой романа воспитания (Ж.-Ж.Руссо). Романный диалогизм трансформирует дидактику Просвещения, приводя к гетеротопным результирующим моделям.
Жанрова динаміка російського роману (М.Сушков, В.Нарєжний, О.Пушкін) розглядається в інтертекстуальних зв’язках з дискурсом Просвітництва (Д.Фонвізін), зокрема, топікою роману виховання (Ж.-Ж.Руссо). Романний діалогізм трансформує дидактику Просвітництва, що призводить до утворення гетеротопних моделювань.
Russian novel’s genre dynamics (M.Sushkov, V.Narezhnyj, A.Pushkin) is examined as a range of intertextual connections of the enlightenment discourse (D.Fonvizin), Bildungsroman’s topics (J.-J.Rousseau), in particular. Novel’s dialogism transforms the enlightenment’s didactics causing heterotopical resulting patterns.