Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Пилипенко, М.В. |
|
dc.date.accessioned |
2016-06-27T08:08:50Z |
|
dc.date.available |
2016-06-27T08:08:50Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.citation |
Динамические характеристики пневматической виброзащитной системы сиденья водителя транспортного средства / М.В. Пилипенко // Техническая механика. — 2009. — № 2. — С. 11-26. — Бібліогр.: 5 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1561-9184 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/103925 |
|
dc.description.abstract |
На основании разработанной линеаризованной математической модели пневматической виброзащитной системы сиденья водителя транспортного средства определены амплитудно-фазочастотные характеристики указанной системы. Получена формула для расчета времени релаксации или постоянная времени установления термодинамического равновесия в газовых объемах виброзащитной системы. Установлено влияние неравновесных термодинамических процессов в газовых полостях пневматической подвески на коэффициент апериодичности и собственную частоту колебаний виброзащитной системы. Квазинулевая жесткость системы на участке рабочей характеристики в области номинального положения подвески обеспечивает увеличение коэффициента апериодичности в ~ 3 раза и уменьшение собственной частоты колебаний виброзащитной системы в ~ 2 раза. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
На основі розробленої лінеаризованої математичної моделі пневматичної віброзахисної системи сидіння водія транспортного засобу визначено амплітудно-фазочастотні характеристики вказаної системи. Отримано формулу для розрахунку часу релаксації або постійну часу встановлення термодинамічної рівноваги в газових об'ємах віброзахисної системи. Встановлено вплив нерівноважних термодинамічних процесів в газових порожнинах пневматичної підвіски на коефіцієнт аперіодичності і власну частоту коливань віброзахисної системи. Квазінульова жорсткість системи на ділянці робочої характеристики в області номінального положення підвіски забезпечує збільшення коефіцієнта аперіодичності в ~ 3 рази і зменшення власної частоти коливань віброзахисної системи в ~ 2 рази. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Based on the developed linearized mathematical model of the pneumatic vibration protection system of the vehicle driver's seat, amplitude-phase-frequency characteristics are determined. A formula for calculating the time relaxation or the time constant of thermodynamic equilibrium in gas volumes of the vibration protection system is derived. The influence of non-equilibrium thermodynamic processes in gas cavities of pneumatic suspension on the aperiodicity coefficient and a natural frequency of oscillations of the vibration protection system is established. Quasi-zero stiffness of the system on the part of the performance characteristic in the region of a nominal position of suspension increases the aperiodicity coefficient by a factor of 3 and reduces a natural frequency of oscillations of the vibration protection system by a factor of 2. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут технічної механіки НАН України і НКА України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Техническая механика |
|
dc.title |
Динамические характеристики пневматической виброзащитной системы сиденья водителя транспортного средства |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
629.012.83 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті