В роботі розглядається питання необхідності визначення економічної
сутності туристичного продукту та його складових елементів, виокремлення характерних особливостей туристичних продуктів як об'єктів пропозиції на споживчому ринку. Уточнена термінологія щодо кінцевої продукції в туризмі, виявлені
характерни особливості турпродукту та пропозиції.
В работе рассматривается вопрос необходимости определения экономической сущности туристического продукта и его составляющих, выделения характерных особенностей туристических продуктов как объектов предложения на
потребительском рынке. Уточнена терминология, касающаяся конечной продукции в туризме, выявлены характерные особенности турпродукта и предложения.
In work the question of necessity of definition of economic essence of a tourist
product and its components, allocation of prominent features of tourist products as
objects of the offer in the consumer market is considered. The terminology concerning
end production in tourism is specified, prominent features tourist product and offers
are revealed.