Рассмотрена модель обслуживания периодически контролируемой одноблочной системы авионики на конечном интервале времени. Получены соотношения для вычисления средней родолжительностей нахождения системы на различных этапах процесса эксплуатации при произвольном и экспоненциальном законах распределения наработки до отказа. В этих соотношениях учтены достоверность и периодичность контроля работоспособности, характеристики надежности и длительности операций обслуживания. Приведены формулы для расчета коэффициента готовности и среднего времени наработки системы на досрочный съем на конечном интервале времени.
Розглянуто модель обслуговування періодично контрольованої одноблокової системи авіоніки на кінцевому інтервалі часу. Отримано співвідношення для обчислення середньої тривалості знаходження системи на різних етапах процесу експлуатації при довільному і експоненціальному законах розподілу напрацювання до відмови. У цих співвідношеннях враховано достовірність і періодичність контролю працездатності, характеристики надійності і тривалості операцій обслуговування. Наведено формули для розрахунку коефіцієнта готовності і середнього часу напрацювання системи на дострокове знімання на кінцевому інтервалі часу.
A maintenance model of periodically checked one-unit avionic system is considered for a finite. time interval. The analytical expressions are obtained for computing the mean times of staying the system in different states of exploitation for a general and an exponential distributions of time to failure. These expressions take into account the trustworthiness and periodicity of checking, reliability characteristics, and duration of maintenance operations. The expressions for computing the availability factor and mean time between unscheduled repairs are derived for a finite time interval.