У статті здійснено аналіз праць вітчизняних та зарубіжних науковців, педагогів,
методистів з питань інтерактивних технологій навчання; зʼясовано концептуальні положення
інтерактивних методів, окреслено дидактичні аспекти використання інноваційних методів у вивченні
історії української літератури на семінарських та лекційних заняттях у ВНЗ.
В статье совершен анализ работ отечественных и зарубежных ученых, педагогов и
методистов по вопросам интерактивных технологий обучения; определены концептуальные положення
интерактивных методов; дидактические аспекты использования инновационных методов на
семинарских и лекционных занятиях у вузе.
The analysis of works of home and foreign scientists, teachers and methodists on questions of
interactive technologies of educating is accomplished in the article; conceptual положення of interactive
methods is certain; didactic aspects of the use of innovative methods on seminar and lecture employments at
institution of higher learning.