У статті, на основі аналізу літературних джерел та існуючого вітчизняного та зарубіжного досвіду роботи залізничного та автомобільного транспорту, запропоновано шляхи та засоби розвитку контрейлерного обслуговування. Розглянуто проблеми підвищення його ефективності за рахунок інноваційних чинників. Встановлено, що загалом одним з найбільш прийнятних шляхів підвищення ефективності функціонування транспортних систем, підвищення безпеки руху, якості транспортного обслуговування є реалізація наявних контрейлерних можливостей, організація раціональних маршрутів руху транспорту. Доказано, що за рахунок застосування інноваційно-логістичних підходів, раціонального розміщення контрейлерних пунктів, організаційних чинників та врахування сучасних вимог експлуатації доріг і транспорту, можливо підвищити ефективність та якість транспортного обслуговування в умовах розвитку дорожнього господарства.
В статье, в результате анализа литературных источников и существующего отечественного и зарубежного опыта работы железнодорожного и автомобильного транспорта , выявлены пути и средства развития контрейлерного обслуживания. Рассмотрены проблемы повышения его эффективности за счет инновационных факторов. Установлено, что одним из наиболее приемлемых путей повышения эффективности функционирования транспортных систем , повышение безопасности движения, качества транспортного обслуживания является реализация имеющихся контрейлерных возможностей, организация рациональных маршрутов движения транспорта. Доказано, что за счет применения инновационно-логистических подходов, рационального размещения контрейлерных пунктов, организационных факторов и учета современных требований эксплуатации дорог и транспорта , возможно повысить эффективность и качество транспортного обслуживания в условиях развития дорожного хозяйства.
The ways and means of piggyback services development based on the scientific literature and existing national and international experience in the rail and road transports are discusses in the article. The issues of its efficiency by innovative factors are described. The implementation of existing piggyback opportunities and rational organization of traffic routes as the way of improving transport system efficiency, safety and quality of transport services is pointed. The article pays attention to the efficiency and quality of transport services in the conditions of road infrastructure development that can be improved through the use of innovative logistics approaches, rational distribution piggyback items and the current requirements of road transport operations.