У статті репрезентовано особливості інтерпретування мінералогічної символіки у
хронотопі морського узбережжя на матеріалі повісті Анатолія Дімарова “Поема про камінь”.
Показано, що, сполучуючи мінералогічну символіку з мариністичною, письменник творчо
переосмислює імпресіоністичну манеру повістування та започатковує своєрідний жанр
“постімпресіоністського лапідарію”.
В статье представлены особенности интерпретирования минералогической символики в
контексте хронотопа морского побережья на материале повести Анатолия Димарова “Поэма о
камне”. Показано, что, сочетая минералогическую символику с маринистической, писатель
творчески переосмысливает импрессионистическую манеру повествования и основывает
своеобразный жанр “постимпрессионистского лапидария”.
The article represents the specifications of interpreting the mineralogical symbols in the
chronotopos of a seaside, which is accomplished on the base of Anatoliy Dimarov’s story “Poema pro
kamin” (A Poem of a Gem). There was shown that, upon connecting the mineralogical symbols with those marinistic, the writer does creatively interpret the impressionistic ways of narration and founds the
specific genre named “post-impressionistic lapidarium”.