Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України
Особенности формирования стратегии продвижения крымского турпродукта на международный рынок
Репозиторій DSpace/Manakin
Вхід
|
Допомога
Статистика
Домашня сторінка
→
Видання регіональних наукових центрів
→
Кримський науковий центр
→
Культура народов Причерноморья
→
Культура народов Причерноморья, 2011
→
Культура народов Причерноморья, 2011, № 215
→
Переглянути статтю
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Особенности формирования стратегии продвижения крымского турпродукта на международный рынок
Ячменева, В.М.
;
Брязгина, Е.А.
Тема:
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
УДК:
332.14
URI:
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/65144
Посилання:
Особенности формирования стратегии продвижения крымского турпродукта на международный рынок / В.М. Ячменева, Е.А. Брязгина // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 215. — С. 152-156. — Бібліогр.: 10 назв. — рос.
Дата:
2011
Переглядів:
1120
Завантажень:
750
Особенности формирования стратегии продвижения крымского турпродукта на международный рынок
Анотація:
Целью статьи является выявление особенностей процесса формирования стратегии продвижения крымского турпродукта на международный рынок.
Показати повний запис статті
Файли у цій статті
Name:
43-Yachmeneva.pdf
Розмір:
277.7Кб
Формат:
PDF
Перегляд/
Відкрити
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Культура народов Причерноморья, 2011, № 215
[55]
Пошук
Пошук
Ця колекція
Розширений пошук
Перегляд
Вся бібліотека
Розділи і Колекції
За датою випуску
Автори
Назви
Теми
Колекція
За датою випуску
Автори
Назви
Теми
Мій обліковий запис
Логін
Реєстрація