Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Особенности формирования стратегии продвижения крымского турпродукта на международный рынок

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Ячменева, В.М.
dc.contributor.author Брязгина, Е.А.
dc.date.accessioned 2014-06-22T17:59:54Z
dc.date.available 2014-06-22T17:59:54Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Особенности формирования стратегии продвижения крымского турпродукта на международный рынок / В.М. Ячменева, Е.А. Брязгина // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 215. — С. 152-156. — Бібліогр.: 10 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/65144
dc.description.abstract Целью статьи является выявление особенностей процесса формирования стратегии продвижения крымского турпродукта на международный рынок. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Особенности формирования стратегии продвижения крымского турпродукта на международный рынок uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 332.14


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис