В роботі встановлено причини утворення в експлуатації дефектів на поверхні кочення вуглецевих та мікролегованих суцільнокатаних коліс. Проведений аналіз характеру зародження і розвитку тріщин у випадках КП2 та КПТ свідчить про те, що розвиток тріщини і, як наслідок, руйнування не відбувається по «білому шару» з мартенситною структурою. Ця структурна складова є ініціатором зародження тріщини. Принциповий вплив на формування вищербин мають зони термічного впливу взагалі.
В работе установлены причины образования в процессе эксплуатации дефектов на поверхности качения углеродистых и микролегированных цельнокатаных колес. Проведенный анализ характера зарождения и развития трещин в случаях КП2 и КПТ свидетельствует о том, что развитие трещин и, как следствие, разрушение не происходит по «белому слою» с мартенситной структурой. Эта структурная составляющая является инициатором зарождения трещины. Принципиальное влияние на формирование выщербин имеют зоны термического влияния вообще.
In this paper we establish the causes of education in the process of CE operating defects on the surface of the rolling of carbon and rolled wheels. The analysis of the nature of the origin and development of cracks in the case of КП2 and КПТ suggests that the development of cracks and, consequently, the destruction does not occur on the "white layer" with a martensitic structure. This structural element is the initiator of crack nucleation. The principal influence on the formation of crack are heat-affected zone at all.