Механизм брендинга или использования символического капитала для получения политической власти напрямую. Брендинг в избирательной кампании В.В. Путина (философско-исторический аспект в свете концепции парадигмальных образов и символов эпох, цивилизаций и народов)
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Механизм брендинга или использования символического капитала для получения политической власти напрямую. Брендинг в избирательной кампании В.В. Путина (философско-исторический аспект в свете концепции парадигмальных образов и символов эпох, цивилизаций и народов)
Інші назви:Механізм брендингу або використання символічного капіталу задля отримання політичної влади безпосередньо. Брендинг у виборчої кампанії В. В. Путіна (філософсько-історичний аспект у світлі концепції парадигмальних образів та символів епох, цивілізацій та народів) Branding mechanism or using of the symbolic capital for obtaining of the political power directly. Branding in the election campaign of V. V. Putin (philosophy and history aspect in the light of conception of paradigmal images and symbols of epochs, civilizations and peoples)
Тема:Вопросы духовной культуры – ФИЛОСОФСКИЕ НАУКИ
Посилання:Механизм брендинга или использования символического капитала для получения политической власти напрямую. Брендинг в избирательной кампании В.В. Путина (философско-исторический аспект в свете концепции парадигмальных образов и символов эпох, цивилизаций и народов) / М.В. Масаев // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 221. — С. 153-154. — Бібліогр.: 8 назв. — рос.