Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Механизм брендинга или использования символического капитала для получения политической власти напрямую. Брендинг в избирательной кампании В.В. Путина (философско-исторический аспект в свете концепции парадигмальных образов и символов эпох, цивилизаций и народов)

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Масаев, М.В.
dc.date.accessioned 2014-02-09T21:20:14Z
dc.date.available 2014-02-09T21:20:14Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Механизм брендинга или использования символического капитала для получения политической власти напрямую. Брендинг в избирательной кампании В.В. Путина (философско-исторический аспект в свете концепции парадигмальных образов и символов эпох, цивилизаций и народов) / М.В. Масаев // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 221. — С. 153-154. — Бібліогр.: 8 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55931
dc.description.abstract Цель работы – показать, как механизм брендинга конвертирует символический капитал в политическую власть. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Вопросы духовной культуры – ФИЛОСОФСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Механизм брендинга или использования символического капитала для получения политической власти напрямую. Брендинг в избирательной кампании В.В. Путина (философско-исторический аспект в свете концепции парадигмальных образов и символов эпох, цивилизаций и народов) uk_UA
dc.title.alternative Механізм брендингу або використання символічного капіталу задля отримання політичної влади безпосередньо. Брендинг у виборчої кампанії В. В. Путіна (філософсько-історичний аспект у світлі концепції парадигмальних образів та символів епох, цивілізацій та народів) uk_UA
dc.title.alternative Branding mechanism or using of the symbolic capital for obtaining of the political power directly. Branding in the election campaign of V. V. Putin (philosophy and history aspect in the light of conception of paradigmal images and symbols of epochs, civilizations and peoples) uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 930.1


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис