У статті досліджуються можливості застосування кваліметричних методів оцінки відповідності якості підготовки майбутніх фахівців сфери туризму та готельноесторанного бізнесу сучасним ринковим вимогам господарювання. Визначено інтегральну оцінку якості рівня підготовки кадрів із гостинності як ступінь сформованості
їхніх окремих професійно важливих якостей порівняно із вимогами, висунутими в соціально-державному замовленні, та у зіставленні з потребами економічного і соціокультурного комплексу з урахуванням потреб особистості.
В статье исследуются возможности применения
квалиметрических методов оценки соответствия
качества подготовки будущих специалистов сферы
туризма и гостинично-ресторанного бизнеса современным условиям хозяйствования. Определена интегральная оценка качества подготовки кадров в сфере
гостеприимства как степень соответствия их сформированных отдельных профессионально важных
характеристик требованиям, представленным в социально-государственном заказе, а также в сопоставлении с потребностями экономического и социокультурного комплекса с учетом проблем личности.
The article investigates potential of applying qualimetric methods of qualitative assessment of training future
specialists for tourism, hotel and restaurant business in
modern economic conditions. It determines integral qualitative assessment of staff training in hospitality as a degree
of conformity with their built up professionally important
characteristics compared with the requirements stated in
the social and governmental work as well as compared with
the demand of economic, social and cultural complex taking into account personality problems.