Стаття присвячена дослідженню прийомів мовної гри у текстах банерної реклами. Доведено, що різнорівневі мовні та стилістичні засоби (каламбури різних типів, телескопізми, оказіоналізми, прецедентні висловлення тощо) лежать в основі виникнення мовної гри. Причина виникнення мовної гри полягає у нестандартному варіюванні форми чи змісту мовних засобів.
Статья посвящена исследованию приемов языковой игры в текстах баннерной рекламы. Доказано, что разноуровневые языковые и стилистические средства (каламбуры разых типов, телескопизмы, окказионализмы, прецедентные высказывания и др.) являются основой для возникновения языковой игры. Языковая игра возникает вследствие нестандартного варьирования формы или содержания языковых средств.
The article is devoted to the analysis of means making up the language play in banner ads. It is proved that language play is provided by the whole arsenal of linguistic and stylistic means (various puns, blends, innovations, precedent expressions etc.) on all text levels. Language play results mainly from the unconventional variation of form or content of language means.