Викладено концептуальний підхід до формування багатокомпонентної стратегії, яка оптимально адаптує підприємство харчової галузі до поліциклічної варіативності середовища в сучасних умовах України. Ефективність запропонованого підходу показана методом зворотної ідентифікації комплексу стратегій ТПГ «Rainford».
Ключові слова: багатокомпонентна стратегія, підприємства харчові галузі, концептуальний підхід.
Изложен концептуальный подход к формированию многокомпонентной стратегии, которая оптимально адаптирует предпрятие пищевой отрасли к полициклической вариативности среды в современных условиях Украины. Эффективность предложенного подхода показана методом обратной идентификации комплекса стратегий ТПГ «Rainford».
Ключевые слова: многокомпонентная стратегия, предприятия пищевой отрасли, концептуальній подход.
The paper describes a conceptual approach to forming a multi-component strategy that adapts a food enterprise to polycyclical variability of the environment under present conditions of Ukraine. The efficiency of the above approach is shown through the method of a reverse identification of a set of strategies of TPG “Rainford”.
Keywords: multi-component strategy, food enterprise, conceptual approach.