Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Концептуальний підхід до формування багатокомпонентної стратегії підприємства харчової галузі

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Кокодей, Т.О.
dc.date.accessioned 2012-07-16T11:02:27Z
dc.date.available 2012-07-16T11:02:27Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Концептуальний підхід до формування багатокомпонентної стратегії підприємства харчової галузі / Т.О. Кокодей // Економіка пром-сті. — 2011. — № 2. — С. 211-223. — Бібліогр.: 16 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-109Х
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/36197
dc.description.abstract Викладено концептуальний підхід до формування багатокомпонентної стратегії, яка оптимально адаптує підприємство харчової галузі до поліциклічної варіативності середовища в сучасних умовах України. Ефективність запропонованого підходу показана методом зворотної ідентифікації комплексу стратегій ТПГ «Rainford». Ключові слова: багатокомпонентна стратегія, підприємства харчові галузі, концептуальний підхід. uk_UA
dc.description.abstract Изложен концептуальный подход к формированию многокомпонентной стратегии, которая оптимально адаптирует предпрятие пищевой отрасли к полициклической вариативности среды в современных условиях Украины. Эффективность предложенного подхода показана методом обратной идентификации комплекса стратегий ТПГ «Rainford». Ключевые слова: многокомпонентная стратегия, предприятия пищевой отрасли, концептуальній подход. uk_UA
dc.description.abstract The paper describes a conceptual approach to forming a multi-component strategy that adapts a food enterprise to polycyclical variability of the environment under present conditions of Ukraine. The efficiency of the above approach is shown through the method of a reverse identification of a set of strategies of TPG “Rainford”. Keywords: multi-component strategy, food enterprise, conceptual approach. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економіка промисловості
dc.subject Економічні аспекти промислового виробництва uk_UA
dc.title Концептуальний підхід до формування багатокомпонентної стратегії підприємства харчової галузі uk_UA
dc.title.alternative Концептуальный подход к формированию многокомпонентной стратегии предприятия пищевой отрасли uk_UA
dc.title.alternative Conceptual approach to forming a multi-component strategy of a food enterprise uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 33.011:338.439


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис