У роботі висвітлено особливості підготовки вчителів (викладачів математики) для народних шкіл та
середніх навчальних закладів Буковини за часів її перебування у складі Австрії. Акцентовано увагу на
вимогах, що стосуються освітнього рівня та екзаменів для кандидатів на посади вчителів загальних
народних, міщанських і реальних шкіл та гімназій. Зазначено, що система підготовки педагогічних кадрів
Буковини відповідала тодішнім європейським стандартам. З’ясовано, що головною проблемою у
професійному становленні вчителів Буковини на початку XX ст. залишалося знання рідної мови.
В работе отражены особенности подготовки учителей (преподавателей математики) для народных школ
и средних учебных заведений Буковины во время её нахождения в составе Австрии. Акцентировано
внимание на требованиях, которые касаются образовательного уровня и экзаменов для кандидатов на
должности учителей общих народных, мещанских и реальных школ, гимназий. Отмечено, что система
подготовки педагогических кадров Буковины отвечала тогдашним европейским стандартам. Выяснено,
что главной проблемой в профессиональном становлении учителей Буковины в начале XX ст. оставалось
знание родного языка.
The features of teachers training (teachers of mathematics) for folk schools and middle educational istitutions of
Bukovina during its stay in structure of Austria are considered. Attention is accented on requirements which
relate an educational level and examinations for candidates on the teachers post of general folk, narrow-minded
and real schools and gymnasium. It is noted that the system of training of pedagogical personnels of Bukovina
corresponded to European standards of that time. It is found out that the main problem in the professional
becoming of teachers of Bukovina at the beginning of the XX
th
ct. was knowledge of the mother language.