Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Кадрове забезпечення математичної освіти Буковини за часів її перебування у складі Австрії

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Житарюк, І.В.
dc.date.accessioned 2012-05-29T17:29:17Z
dc.date.available 2012-05-29T17:29:17Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Кадрове забезпечення математичної освіти Буковини за часів її перебування у складі Австрії / І.В. Житарюк // Наука. Релігія. Суспільство. — 2010. — № 3. — С. 72-78. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1728-3671
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/33632
dc.description.abstract У роботі висвітлено особливості підготовки вчителів (викладачів математики) для народних шкіл та середніх навчальних закладів Буковини за часів її перебування у складі Австрії. Акцентовано увагу на вимогах, що стосуються освітнього рівня та екзаменів для кандидатів на посади вчителів загальних народних, міщанських і реальних шкіл та гімназій. Зазначено, що система підготовки педагогічних кадрів Буковини відповідала тодішнім європейським стандартам. З’ясовано, що головною проблемою у професійному становленні вчителів Буковини на початку XX ст. залишалося знання рідної мови. uk_UA
dc.description.abstract В работе отражены особенности подготовки учителей (преподавателей математики) для народных школ и средних учебных заведений Буковины во время её нахождения в составе Австрии. Акцентировано внимание на требованиях, которые касаются образовательного уровня и экзаменов для кандидатов на должности учителей общих народных, мещанских и реальных школ, гимназий. Отмечено, что система подготовки педагогических кадров Буковины отвечала тогдашним европейским стандартам. Выяснено, что главной проблемой в профессиональном становлении учителей Буковины в начале XX ст. оставалось знание родного языка. uk_UA
dc.description.abstract The features of teachers training (teachers of mathematics) for folk schools and middle educational istitutions of Bukovina during its stay in structure of Austria are considered. Attention is accented on requirements which relate an educational level and examinations for candidates on the teachers post of general folk, narrow-minded and real schools and gymnasium. It is noted that the system of training of pedagogical personnels of Bukovina corresponded to European standards of that time. It is found out that the main problem in the professional becoming of teachers of Bukovina at the beginning of the XX th ct. was knowledge of the mother language. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Наука. Релігія. Суспільство
dc.subject Філософія uk_UA
dc.title Кадрове забезпечення математичної освіти Буковини за часів її перебування у складі Австрії uk_UA
dc.title.alternative Кадровое обеспечение математического образования Буковины во время её нахождения в составе Австрии uk_UA
dc.title.alternative Career-oriented Providing of Mathematical Education in Bukovina at its Stay in Structure of Austria uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 94(477.85+498.7)«185/191»


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис