Розглядається один з підходів дослідження стратегічних і маркетингових аспектів розвитку виробництва підйомно-транспортного устаткування в Україні. Пропонується інцидентний аналіз антикризової стратегії в системі використання підйомнотранспортних споруджень у різних галузях народного господарства. Ключові слова: антикризові дослідження, маркетингові стратегії, інцидентнісний аналіз, підйомнотранспортні споруди.м
Рассматривается один из подходов к исследованию стратегических и маркетинговых аспектов развития производства подъемно-транспортного оборудования в Украине. Приводится инцидентный анализ антикризисной стратегии в системе использования подъемно-транспортных сооружений в разных отраслях народного хозяйства. Ключевые слова: антикризисные исследования, маркетинговые стратегии, инцидентостный анализ, подъемно-транспортные сооружения.
One of approaches to research of strategic and marketing aspects of development of manufacture of the hoisting-and-transport equipment in Ukraine is considered. The incidental analysis of anti-recessionary strategy in system of use of hoisting-and-transport constructions in different branches of a national economy is resulted. Key words: anti-crisis researches, marketing strategies, incidental analysis, hoisting-and-transport constructions.