Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Инцидентностный анализ антикризисных маркетинговых стратегий на украинском рынке подъемно-транспортных сооружений

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Степанова, Е.В.
dc.date.accessioned 2011-07-06T18:47:18Z
dc.date.available 2011-07-06T18:47:18Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Инцидентностный анализ антикризисных маркетинговых стратегий на украинском рынке подъемно-транспортных сооружений / Е.В. Степанова // Економічний вісник Донбасу. — 2009. — № 3. — С. 117-122. — Бібліогр.: 8 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/23770
dc.description.abstract Розглядається один з підходів дослідження стратегічних і маркетингових аспектів розвитку виробництва підйомно-транспортного устаткування в Україні. Пропонується інцидентний аналіз антикризової стратегії в системі використання підйомнотранспортних споруджень у різних галузях народного господарства. Ключові слова: антикризові дослідження, маркетингові стратегії, інцидентнісний аналіз, підйомнотранспортні споруди.м uk_UA
dc.description.abstract Рассматривается один из подходов к исследованию стратегических и маркетинговых аспектов развития производства подъемно-транспортного оборудования в Украине. Приводится инцидентный анализ антикризисной стратегии в системе использования подъемно-транспортных сооружений в разных отраслях народного хозяйства. Ключевые слова: антикризисные исследования, маркетинговые стратегии, инцидентостный анализ, подъемно-транспортные сооружения. uk_UA
dc.description.abstract One of approaches to research of strategic and marketing aspects of development of manufacture of the hoisting-and-transport equipment in Ukraine is considered. The incidental analysis of anti-recessionary strategy in system of use of hoisting-and-transport constructions in different branches of a national economy is resulted. Key words: anti-crisis researches, marketing strategies, incidental analysis, hoisting-and-transport constructions. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Маркетинг uk_UA
dc.title Инцидентностный анализ антикризисных маркетинговых стратегий на украинском рынке подъемно-транспортных сооружений uk_UA
dc.title.alternative Інцидентнісний аналіз антикризових маркетингових стратегій на українському ринку підйомно-транспортних споруджень uk_UA
dc.title.alternative Incidental analysis of marketing strategies for crisis on the Ukrainian market of hoisting-and-transport constructions uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.16:621.86


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис