Виявлено, що інтенсивність продувань газу до коробки колінвала двигуна внутрішнього згорання газу під час його запуску є зручним параметром, за яким вдається
визначити не тільки кількість спожитого палива, але і щільність системи поршень–втулка–циліндр. Це стосується і “теплого”, і “холодного” двигуна, проте коефіцієнт
лінійної кореляції “теплого” двигуна за температури мастила 70°C вищий, ніж “холодного” (0°C), що, очевидно, спричинено тим, що під час запуску останнього мастило швидко розігрівається та змінюється його в’язкість.
Выявлено, что интенсивность продувок газов в коробку коленвала двигателя внутреннего сгорания во время его запуска – удобный параметр, с помощью которого можно определить не только количество потребленного топлива, но и уплотненность
системы поршень–втулка–цилиндр. Это касается и “теплого”, и “холодного” двигателей,
но значения коэффициента линейной корреляции “теплого” при температуре масла 70°C
выше, нежели для “холодного” (0°C), что, очевидно, обусловлено тем, что во время запуска последнего происходит быстрый разогрев масла и изменение его вязкости.
It has been established, that the blow-through intensity of gases into
avtomotive combustion engines during the start is a convenient parameter, which allows us to
determine not only the quantity of the used fuel, but also compactedness of the piston–hob–
cylinder system. This refers both to a “hot” and a “cold” engines, but the values of coefficient of
linear correlation for a “hot” engine at the temperature of 70°C is higher, as compared to the
“cold” engine ( 0°C), what is, evidently, caused by the fact that during “cold” engine start a
quick oil heating occurs and its ductility changes.