Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Діагностичний параметр зношування системи поршень–втулка–циліндр

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Балицький, О.І.
dc.contributor.author Абрамек, К.Ф.
dc.date.accessioned 2018-06-15T15:13:22Z
dc.date.available 2018-06-15T15:13:22Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Діагностичний параметр зношування системи поршень–втулка–циліндр / О.І. Балицький, К.Ф. Абрамек // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2013. — Т. 49, № 2. — С. 89-91. — Бібліогр.: 3 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 0430-6252
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/135786
dc.description.abstract Виявлено, що інтенсивність продувань газу до коробки колінвала двигуна внутрішнього згорання газу під час його запуску є зручним параметром, за яким вдається визначити не тільки кількість спожитого палива, але і щільність системи поршень–втулка–циліндр. Це стосується і “теплого”, і “холодного” двигуна, проте коефіцієнт лінійної кореляції “теплого” двигуна за температури мастила 70°C вищий, ніж “холодного” (0°C), що, очевидно, спричинено тим, що під час запуску останнього мастило швидко розігрівається та змінюється його в’язкість. uk_UA
dc.description.abstract Выявлено, что интенсивность продувок газов в коробку коленвала двигателя внутреннего сгорания во время его запуска – удобный параметр, с помощью которого можно определить не только количество потребленного топлива, но и уплотненность системы поршень–втулка–цилиндр. Это касается и “теплого”, и “холодного” двигателей, но значения коэффициента линейной корреляции “теплого” при температуре масла 70°C выше, нежели для “холодного” (0°C), что, очевидно, обусловлено тем, что во время запуска последнего происходит быстрый разогрев масла и изменение его вязкости. uk_UA
dc.description.abstract It has been established, that the blow-through intensity of gases into avtomotive combustion engines during the start is a convenient parameter, which allows us to determine not only the quantity of the used fuel, but also compactedness of the piston–hob– cylinder system. This refers both to a “hot” and a “cold” engines, but the values of coefficient of linear correlation for a “hot” engine at the temperature of 70°C is higher, as compared to the “cold” engine ( 0°C), what is, evidently, caused by the fact that during “cold” engine start a quick oil heating occurs and its ductility changes. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Фізико-хімічна механіка матеріалів
dc.title Діагностичний параметр зношування системи поршень–втулка–циліндр uk_UA
dc.title.alternative Диагностический параметр изнашивания системы поршень–втулка–цилиндр uk_UA
dc.title.alternative Diagnostic parameters of ware of the piston–hob–cylinder system uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 539.3:539.538


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис