dc.contributor.author |
Балицький, О.І. |
|
dc.contributor.author |
Абрамек, К.Ф. |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-15T15:13:22Z |
|
dc.date.available |
2018-06-15T15:13:22Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
Діагностичний параметр зношування системи поршень–втулка–циліндр / О.І. Балицький, К.Ф. Абрамек // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2013. — Т. 49, № 2. — С. 89-91. — Бібліогр.: 3 назв. — укp. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
0430-6252 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/135786 |
|
dc.description.abstract |
Виявлено, що інтенсивність продувань газу до коробки колінвала двигуна внутрішнього згорання газу під час його запуску є зручним параметром, за яким вдається
визначити не тільки кількість спожитого палива, але і щільність системи поршень–втулка–циліндр. Це стосується і “теплого”, і “холодного” двигуна, проте коефіцієнт
лінійної кореляції “теплого” двигуна за температури мастила 70°C вищий, ніж “холодного” (0°C), що, очевидно, спричинено тим, що під час запуску останнього мастило швидко розігрівається та змінюється його в’язкість. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Выявлено, что интенсивность продувок газов в коробку коленвала двигателя внутреннего сгорания во время его запуска – удобный параметр, с помощью которого можно определить не только количество потребленного топлива, но и уплотненность
системы поршень–втулка–цилиндр. Это касается и “теплого”, и “холодного” двигателей,
но значения коэффициента линейной корреляции “теплого” при температуре масла 70°C
выше, нежели для “холодного” (0°C), что, очевидно, обусловлено тем, что во время запуска последнего происходит быстрый разогрев масла и изменение его вязкости. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
It has been established, that the blow-through intensity of gases into
avtomotive combustion engines during the start is a convenient parameter, which allows us to
determine not only the quantity of the used fuel, but also compactedness of the piston–hob–
cylinder system. This refers both to a “hot” and a “cold” engines, but the values of coefficient of
linear correlation for a “hot” engine at the temperature of 70°C is higher, as compared to the
“cold” engine ( 0°C), what is, evidently, caused by the fact that during “cold” engine start a
quick oil heating occurs and its ductility changes. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Фізико-хімічна механіка матеріалів |
|
dc.title |
Діагностичний параметр зношування системи поршень–втулка–циліндр |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Диагностический параметр изнашивания системы поршень–втулка–цилиндр |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Diagnostic parameters of ware of the piston–hob–cylinder system |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
539.3:539.538 |
|