Представлено результати порівняльного аналізу енергетичної ефективності алгоритмів векторного керування
моментом асинхронного двигуна з максимізацією співвідношення момент-струм. Аналіз виконано шляхом
експериментального порівняння енергетичних характеристик систем векторного керування, які базуються на
основі: традиційного векторного керування при постійному потокозчепленні; керування з максимізацією співвідношення
момент-струм за класичним критерієм, коли моментна та польова компоненти струму статора
формуються рівними одна одній; розробленого авторами керування з максимізацією момент-струм і врахуванням
кривої намагнічування. Експериментально показано, що запропонований авторами алгоритм забезпечує
підвищені показники енергетичної ефективності у порівнянні як з традиційним векторним керуванням при постійному
потокозчепленні, так і з алгоритмами, що базуються на класичному критерії максимізації співвідношення
момент-струм.
В статье представлены результаты сравнительного анализа энергетической эффективности алгоритмов
векторного управления моментом асинхронного двигателя с максимизацией соотношения момент-ток. Анализ
выполнен путем экспериментального сравнения энергетических характеристик систем векторного управления,
которые базируются на основе: традиционного векторного управления при постоянном потокосцеплении;
управления с максимизацией соотношения момент-ток по классическому критерию, когда моментная и полевая
компоненты вектора тока статора формируются равными друг другу; разработанного авторами управления
с максимизацией момент-ток и учетом кривой намагничивания. Экспериментально показано, что предложенный
авторами алгоритм обеспечивает повышенные показатели энергетической эффективности по
сравнению как с традиционным векторным управлением при постоянном потокосцеплении, так и с алгоритмами,
базирующимися на классическом критерии максимизации соотношения момент-ток.
A comparative analysis of the energy efficiency of induction motor torque vector control algorithms with torque per
Ampere ratio maximization is presented. The analysis is based on experimental comparison of three control systems:
traditional vector control with constant flux; control with torque per ampere ratio maximization using classical
criterion, when torque and flux components of stator current vector should be equal; developed by authors control with
torque per ampere maximization taking into account the magnetization curve. Experimentally shown that proposed
control algorithm provides better efficiency in comparison with traditional vector control with constant flux, and
algorithms, based on the classical criterion of torque per Ampere maximization.