Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Порівняльний аналіз енергетичної ефективності алгоритмів прямого векторного керування моментом асинхронних двигунів з максимізацією співвідношення момент-струм

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Пересада, С.М.
dc.contributor.author Ковбаса, С.М.
dc.contributor.author Димко, С.С.
dc.contributor.author Благодір, В.О.
dc.date.accessioned 2018-06-12T06:09:57Z
dc.date.available 2018-06-12T06:09:57Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Порівняльний аналіз енергетичної ефективності алгоритмів прямого векторного керування моментом асинхронних двигунів з максимізацією співвідношення момент-струм / С.М. Пересада, С.М. Ковбаса, С.С. Димко, В.О. Благодір // Технічна електродинаміка. — 2015. — № 4. — С. 36-40. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1607-7970
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/134092
dc.description.abstract Представлено результати порівняльного аналізу енергетичної ефективності алгоритмів векторного керування моментом асинхронного двигуна з максимізацією співвідношення момент-струм. Аналіз виконано шляхом експериментального порівняння енергетичних характеристик систем векторного керування, які базуються на основі: традиційного векторного керування при постійному потокозчепленні; керування з максимізацією співвідношення момент-струм за класичним критерієм, коли моментна та польова компоненти струму статора формуються рівними одна одній; розробленого авторами керування з максимізацією момент-струм і врахуванням кривої намагнічування. Експериментально показано, що запропонований авторами алгоритм забезпечує підвищені показники енергетичної ефективності у порівнянні як з традиційним векторним керуванням при постійному потокозчепленні, так і з алгоритмами, що базуються на класичному критерії максимізації співвідношення момент-струм. uk_UA
dc.description.abstract В статье представлены результаты сравнительного анализа энергетической эффективности алгоритмов векторного управления моментом асинхронного двигателя с максимизацией соотношения момент-ток. Анализ выполнен путем экспериментального сравнения энергетических характеристик систем векторного управления, которые базируются на основе: традиционного векторного управления при постоянном потокосцеплении; управления с максимизацией соотношения момент-ток по классическому критерию, когда моментная и полевая компоненты вектора тока статора формируются равными друг другу; разработанного авторами управления с максимизацией момент-ток и учетом кривой намагничивания. Экспериментально показано, что предложенный авторами алгоритм обеспечивает повышенные показатели энергетической эффективности по сравнению как с традиционным векторным управлением при постоянном потокосцеплении, так и с алгоритмами, базирующимися на классическом критерии максимизации соотношения момент-ток. uk_UA
dc.description.abstract A comparative analysis of the energy efficiency of induction motor torque vector control algorithms with torque per Ampere ratio maximization is presented. The analysis is based on experimental comparison of three control systems: traditional vector control with constant flux; control with torque per ampere ratio maximization using classical criterion, when torque and flux components of stator current vector should be equal; developed by authors control with torque per ampere maximization taking into account the magnetization curve. Experimentally shown that proposed control algorithm provides better efficiency in comparison with traditional vector control with constant flux, and algorithms, based on the classical criterion of torque per Ampere maximization. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут електродинаміки НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Технічна електродинаміка
dc.subject Електромеханічне перетворення енергії uk_UA
dc.title Порівняльний аналіз енергетичної ефективності алгоритмів прямого векторного керування моментом асинхронних двигунів з максимізацією співвідношення момент-струм uk_UA
dc.title.alternative Сравнительный анализ энергетической эффективности алгоритмов прямого векторного управления моментом асинхронных двигателей с максимизацией соотношения момент-ток uk_UA
dc.title.alternative Comparative analysis of energy efficiency of induction motors direct fieldoriented torque controllers with torque per ampere maximization uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 621.34


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис