Здійснено спробу систематизації наукових поглядів на сукупність ідей української книжкової графіки Львова міжвоєнного двадцятиліття, коли була налагоджена сприятлива та ефективна співпраця видавців і художників у розбудові національної моделі книговидавничої справи. Особливого інтересу цьому явищу додає та обставина, що у Львові зіставилися різні стратегії розвитку української та модерної графіки в широкому діапазоні неостилів (неовізантинізм, необароко, неопримітивізм) та деяких радикальних течій європейського модернізму (футуризм, експресіонізм, кубізм, сюрреалізм та ін.). На рівні виробленої формально-пластичної мови відбулося зближення національної та загальноєвропейської парадигм мистецтва.
Осуществлена попытка систематизации научных взглядов на совокупность идей украинской книжной графики Львова междувоенного двадцатилетия, когда налаживалось благоприятное и эффективное сотрудничество издателей и художников в построении национальной модели книгоиздательского дела. Особый интерес этому явлению добавляет то обстоятельство, что во Львове сосуществовали разные стратегии развития украинской и модерной графики в широком диапазоне неостилей (неовизантивизм, необарокко, неопривитивизм) и некоторых радикальных течений европейского модернизма (футуризм, експрессионизм, кубизм, сюрреализм и др.). На уровне созданного формально-пластического языка произошло сближение национальной и общеевропейской парадигм искусства.
The article deals with an attempt of systematization of scientific ideas of Ukrainian book graphic arts in L’viv in interwar twenty-year period, when the favourable and effective collaboration of publishers and artists was organized in order to develop national model of publishing business. This phenomenon attracts special interest due to the circumstances, that different strategies of development of Ukrainian and modern graphic arts in L’viv collided in the wide range of Neostyles (Neo-Byzantine art, Neo-Baroque, Neo-Primitivism) and some radical flows of European Modernism (Futurism, Expressionism, Cubism, Surrealism etc.). Approachment of national and European paradigms of art took place at the level of the elaborated formal and plastic language.