Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Типологія стильових похідних Ар Деко (на матеріалі оформлення українських книжкових видань Львова 20–30-х рр. XX ст.)

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Яців, Р.
dc.date.accessioned 2010-10-25T11:44:01Z
dc.date.available 2010-10-25T11:44:01Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Typology of stylish derivatives of Art Déco (on material of decoration of Ukrainian books in L’viv in 1920–30-s) uk_UA
dc.identifier.issn 1561-6223
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/12859
dc.description.abstract Здійснено спробу систематизації наукових поглядів на сукупність ідей української книжкової графіки Львова міжвоєнного двадцятиліття, коли була налагоджена сприятлива та ефективна співпраця видавців і художників у розбудові національної моделі книговидавничої справи. Особливого інтересу цьому явищу додає та обставина, що у Львові зіставилися різні стратегії розвитку української та модерної графіки в широкому діапазоні неостилів (неовізантинізм, необароко, неопримітивізм) та деяких радикальних течій європейського модернізму (футуризм, експресіонізм, кубізм, сюрреалізм та ін.). На рівні виробленої формально-пластичної мови відбулося зближення національної та загальноєвропейської парадигм мистецтва. uk_UA
dc.description.abstract Осуществлена попытка систематизации научных взглядов на совокупность идей украинской книжной графики Львова междувоенного двадцатилетия, когда налаживалось благоприятное и эффективное сотрудничество издателей и художников в построении национальной модели книгоиздательского дела. Особый интерес этому явлению добавляет то обстоятельство, что во Львове сосуществовали разные стратегии развития украинской и модерной графики в широком диапазоне неостилей (неовизантивизм, необарокко, неопривитивизм) и некоторых радикальных течений европейского модернизма (футуризм, експрессионизм, кубизм, сюрреализм и др.). На уровне созданного формально-пластического языка произошло сближение национальной и общеевропейской парадигм искусства. uk_UA
dc.description.abstract The article deals with an attempt of systematization of scientific ideas of Ukrainian book graphic arts in L’viv in interwar twenty-year period, when the favourable and effective collaboration of publishers and artists was organized in order to develop national model of publishing business. This phenomenon attracts special interest due to the circumstances, that different strategies of development of Ukrainian and modern graphic arts in L’viv collided in the wide range of Neostyles (Neo-Byzantine art, Neo-Baroque, Neo-Primitivism) and some radical flows of European Modernism (Futurism, Expressionism, Cubism, Surrealism etc.). Approachment of national and European paradigms of art took place at the level of the elaborated formal and plastic language. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Львівська національна наукова бібліотека України імені В. Стефаника НАН України uk_UA
dc.subject Книгознавство. Історія видавничої справи uk_UA
dc.title Типологія стильових похідних Ар Деко (на матеріалі оформлення українських книжкових видань Львова 20–30-х рр. XX ст.) uk_UA
dc.title.alternative Типология стилевых производных Ар Деко (на материале оформления украинских книжных изданий Львова 20–30-х гг. ХХ ст.) uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 655.533:7.038.17](477.83-25)“192/193”


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис