Переваги спілкування в електронному просторі визначили сучасну форму
представлення наукового журналу — веб-ресурс. Входження до світових
наукометричних баз даних — обов’язкова нині умова для наукового видання — можливо лише за наявності відповідно структурованого веб-ресурсу.
Журнали, що знехтували сучасними комунікативними можливостями,
втрачають свою читацьку аудиторію й авторський корпус. Повноцінне виконання журналом завдань в умовах насиченості інформаційного простору
потребує формування та реалізації певної видавничої стратегії. У статті визначені основні елементи видавничої стратегії наукового журналу, упровадження яких у практику дасть змогу виданню зміцнювати свій рейтинг.
The advantages of communication in the electronic space have determined the modern form of
presentation of a scientific journal - a web resource. Entry into the world of science-computer
databases, now a prerequisite for a scientific publication, is only possible if there is a properly
structured web resource. Journals, that have neglected modern communicative means, lose their
readership and authors. The full implementation of by a journal its tasks in the conditions of the
saturation of the information space requires the formation and implementation of a particular
publishing strategy. The article outlines the main elements of the publishing strategy of a scientific
journal, the introduction of which will allow the publication to strengthen its rating.