Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Вакаренко, О.Г. |
|
dc.date.accessioned |
2017-10-13T14:19:19Z |
|
dc.date.available |
2017-10-13T14:19:19Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Формування видавничої стратегії як необхідна умова просування наукового журналу в сучасному інформаційному просторі / О.Г. Вакаренко // Наука України у світовому інформаційному просторі. — Вип. 14. — К.: Академперіодика, 2017. — С. 18-23. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
XXXX-0077 |
|
dc.identifier.other |
DOI: doi.org/10.15407/akademperiodyka.337.018 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/124998 |
|
dc.description.abstract |
Переваги спілкування в електронному просторі визначили сучасну форму
представлення наукового журналу — веб-ресурс. Входження до світових
наукометричних баз даних — обов’язкова нині умова для наукового видання — можливо лише за наявності відповідно структурованого веб-ресурсу.
Журнали, що знехтували сучасними комунікативними можливостями,
втрачають свою читацьку аудиторію й авторський корпус. Повноцінне виконання журналом завдань в умовах насиченості інформаційного простору
потребує формування та реалізації певної видавничої стратегії. У статті визначені основні елементи видавничої стратегії наукового журналу, упровадження яких у практику дасть змогу виданню зміцнювати свій рейтинг. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The advantages of communication in the electronic space have determined the modern form of
presentation of a scientific journal - a web resource. Entry into the world of science-computer
databases, now a prerequisite for a scientific publication, is only possible if there is a properly
structured web resource. Journals, that have neglected modern communicative means, lose their
readership and authors. The full implementation of by a journal its tasks in the conditions of the
saturation of the information space requires the formation and implementation of a particular
publishing strategy. The article outlines the main elements of the publishing strategy of a scientific
journal, the introduction of which will allow the publication to strengthen its rating. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Видавничий дім "Академперіодика" НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Наука України у світовому інформаційному просторі |
|
dc.subject |
Загальні питання діяльності наукового журналу |
uk_UA |
dc.title |
Формування видавничої стратегії як необхідна умова просування наукового журналу в сучасному інформаційному просторі |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Formation of publishing strategy as a necessary condition for promotion of a scientific journal in the modern information space |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті