Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Формування видавничої стратегії як необхідна умова просування наукового журналу в сучасному інформаційному просторі

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Вакаренко, О.Г.
dc.date.accessioned 2017-10-13T14:19:19Z
dc.date.available 2017-10-13T14:19:19Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Формування видавничої стратегії як необхідна умова просування наукового журналу в сучасному інформаційному просторі / О.Г. Вакаренко // Наука України у світовому інформаційному просторі. — Вип. 14. — К.: Академперіодика, 2017. — С. 18-23. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0077
dc.identifier.other DOI: doi.org/10.15407/akademperiodyka.337.018
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/124998
dc.description.abstract Переваги спілкування в електронному просторі визначили сучасну форму представлення наукового журналу — веб-ресурс. Входження до світових наукометричних баз даних — обов’язкова нині умова для наукового видання — можливо лише за наявності відповідно структурованого веб-ресурсу. Журнали, що знехтували сучасними комунікативними можливостями, втрачають свою читацьку аудиторію й авторський корпус. Повноцінне виконання журналом завдань в умовах насиченості інформаційного простору потребує формування та реалізації певної видавничої стратегії. У статті визначені основні елементи видавничої стратегії наукового журналу, упровадження яких у практику дасть змогу виданню зміцнювати свій рейтинг. uk_UA
dc.description.abstract The advantages of communication in the electronic space have determined the modern form of presentation of a scientific journal - a web resource. Entry into the world of science-computer databases, now a prerequisite for a scientific publication, is only possible if there is a properly structured web resource. Journals, that have neglected modern communicative means, lose their readership and authors. The full implementation of by a journal its tasks in the conditions of the saturation of the information space requires the formation and implementation of a particular publishing strategy. The article outlines the main elements of the publishing strategy of a scientific journal, the introduction of which will allow the publication to strengthen its rating. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавничий дім "Академперіодика" НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Наука України у світовому інформаційному просторі
dc.subject Загальні питання діяльності наукового журналу uk_UA
dc.title Формування видавничої стратегії як необхідна умова просування наукового журналу в сучасному інформаційному просторі uk_UA
dc.title.alternative Formation of publishing strategy as a necessary condition for promotion of a scientific journal in the modern information space uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис