Перегляд за автором "Пуцко, В.Г."

Сортувати за: Порядок: Результатів:

  • Пуцко, В.Г. (Археологія, 2004)
    У публікації йдеться про відому, але недостатньо висвітлену у науковій літературі знахідку — бронзовий хрест-енколпіон, знайдений на Старокиївській горі в Києві. На підставі наведених аналогій, зіставлення та аналізу автор ...
  • Пуцко, В.Г. (Археологія, 2011)
    Зроблено огляд і з’ясовано особливості творів пластичного мистецтва переважно ХІ—ХІІІ ст. з Криму, виконаних із застосуванням різних технік.
  • Пуцко, В.Г. (Археологія, 1991)
    У статті розглянуто початкові етапи формування християнського мистецтва Давньої Русі стосовно їх генетичних зв’язків з Візантією в хронологічних межах кінця X — першої половини ХІІІ ст.
  • Пуцко, В.Г. (Сумський історико-архівний журнал, 2007)
  • Пекарська, Л.В.; Пуцко, В.Г. (Археологія, 1989)
    У статті розглянуто бронзові хрести-енколпіони XII—XIII ст. київського походження, що утворюють колекцію музею історії Києва. Визначено їх історичну та мистецьку цінність.
  • Пуцко, В.Г. (Сіверщина в історії України, 2013)
    У статті подано опис раритетного виробу дрібної металевої пластини ХVI ст. – бронзової ікони із зображенням святих князів Бориса і Гліба, знайденої на північній околиці Глухова в районі Чернечих джерел.
  • Пуцко, В.Г. (Сіверщина в історії України, 2010)
    В статті привернуто увагу до невідомих і призабутих фактів з історії сакрального мистецтва. Вказано на актуальність пошуку реліквій, котрі нещодавно знаходилися в глухівських церквах.
  • Пуцко, В.Г. (Археологія, 2008)
    Статтю присвячено огляду й визначенню особливостей давньокиївського золотарства. Простежено адаптацію київськими майстрами ХІ—ХІІІ ст. візантійських зразків з використанням різних мистецьких технік.
  • Івакін, Г.Ю.; Пуцко, В.Г. (Археологія, 2005)
    Статтю присвячено пам’яткам художнього ремесла давньоруського часу з розкопок останніх років на території Верхнього Києва.
  • Пуцко, В.Г. (Археологія, 1986)
    Синтрон — сопрестолие, объединяющее кафедру митрополита и седалища для священнослужителей, составляет обычную принадлежность византийского храма. Синтрон Софийского собора в конструктивном отношении не имеет каких-либо ...