Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Современная реклама: манипуляции с «модными словами»

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Зирка, В.В.
dc.date.accessioned 2010-07-14T14:27:59Z
dc.date.available 2010-07-14T14:27:59Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Современная реклама: манипуляции с «модными словами»/ В.В.Зирка // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2009. — № 3. — С. 116-120. — Бібліогр.: 2 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn ХХХХ-0006
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9956
dc.description.abstract The article deals with the language trends within ads in the 21-st century. The factor of using specific bright words in commercials let us note a language style, and speak of the words – like of styled words. These words serve in the ads an attraction of consumer’s attention. uk_UA
dc.description.abstract У статті подано огляд модних слів, які широко функціонують у новітніх глянцевих журналах і які притягують увагу споживачів. Це дозволяє нам говорити про сучасну тенденцію вживання особливих слів як так званої новомодної лексики. uk_UA
dc.description.abstract В статье дается обзор модных слов, которые широко функционируют в новейших глянцевых журналах и которые привлекают внимание потребителей. Это позволяет нам говорить о современной тенденции употребления особенных слов так называемой новомодной лексики. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України uk_UA
dc.title Современная реклама: манипуляции с «модными словами» uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис