Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Зирка, В.В. |
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T14:27:59Z |
|
dc.date.available |
2010-07-14T14:27:59Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.citation |
Современная реклама: манипуляции с «модными словами»/ В.В.Зирка // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2009. — № 3. — С. 116-120. — Бібліогр.: 2 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
ХХХХ-0006 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9956 |
|
dc.description.abstract |
The article deals with the language trends within ads in the 21-st century. The factor of
using specific bright words in commercials let us note a language style, and speak of the
words – like of styled words. These words serve in the ads an attraction of consumer’s
attention. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті подано огляд модних слів, які широко функціонують у новітніх
глянцевих журналах і які притягують увагу споживачів. Це дозволяє нам говорити
про сучасну тенденцію вживання особливих слів як так званої новомодної
лексики. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статье дается обзор модных слов, которые широко функционируют в новейших
глянцевых журналах и которые привлекают внимание потребителей. Это
позволяет нам говорить о современной тенденции употребления особенных слов
так называемой новомодной лексики. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України |
uk_UA |
dc.title |
Современная реклама: манипуляции с «модными словами» |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті