Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Полісеміотичність логотипів міст та брендів як тип візуально залежних текстів малої форми

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Кияк-Редькович, Л.Т.
dc.date.accessioned 2010-07-14T13:24:18Z
dc.date.available 2010-07-14T13:24:18Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Полісеміотичність логотипів міст та брендів як тип візуально залежних текстів малої форми/ Л.Т. Кияк-Редькович // Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — 2009. — № 3. — С. 129-137. — Бібліогр.: 10 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn ХХХХ-0006
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9940
dc.description.abstract Полісеміотичність сучасних текстів малої форми вивчається на основі логотипів і популярних модних брендів. У статті виокремлено основні типи ефективного поєднання вербальної і невербальної інформації в таких текстах. uk_UA
dc.description.abstract На материале логотипов городов и популярных модных брендов изучается полисемиотичность современных малоформатных текстов. В статье выделены основные типы эффективной комбинации визуальной и вербальной информации в таких текстах. uk_UA
dc.description.abstract The article highlights modern widespread polysemiotic texts on the basis of city logos and logos of popular fashion brands. It points out the main types of effective combination of visual and verbal information in these texts. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Центр наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України uk_UA
dc.title Полісеміотичність логотипів міст та брендів як тип візуально залежних текстів малої форми uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис