Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Формирование моделей для определения граничных условий теплообмена в каналах системы охлаждения лопатки турбины

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Маравилла Эррера, К.
dc.contributor.author Епифанов, С.В.
dc.date.accessioned 2016-04-23T06:07:01Z
dc.date.available 2016-04-23T06:07:01Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Формирование моделей для определения граничных условий теплообмена в каналах системы охлаждения лопатки турбины / К. Маравилла Эррера, С.В. Епифанов // Проблемы машиностроения. — 2013. — Т. 16, № 1. — С. 17-26. — Бібліогр.: 12 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 0131-2928
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/99104
dc.description.abstract Рассмотрена задача формирования моделей для определения коэффициентов теплоотдачи и температуры охлаждающего воздуха в каналах системы охлаждения рабочей лопатки турбины по значениям параметров проточной части, измеряемых в эксплуатации. Выполнен анализ трех альтернативных моделей для определения коэффициентов теплоотдачи и трех альтернативных моделей для определения температуры охлаждающего воздуха. Структура всех моделей связывает значения неизмеряемых параметров с измеряемыми параметрами проточной части регрессионными соотношениями. Для анализа робастности моделей к изменению технического состояния и условий работы двигателя рассмотрено десять дефектов различных узлов. В результате обоснован выбор наилучшей модели для определения коэффициентов теплоотдачи и температуры охлаждающего воздуха. uk_UA
dc.description.abstract Розглянута задача формування моделей для визначення коефіцієнтів тепловіддачі та температури охолодного повітря в каналах системи охолодження робочої лопатки турбіни за значеннями параметрів проточної частини, вимірюваних в експлуатації. Виконано аналіз трьох альтернативних моделей для визначення коефіцієнтів тепловіддачі та трьох альтернативних моделей для визначення температури охолодного повітря. Структура всіх моделей з’єднує значення невимірюваних параметрів з вимірюваними параметрами проточної частини регресійними співвідношеннями. Для аналізу робастності моделей до зміни технічного стану та умов роботи двигуна розглянуто десять дефектів різних вузлів. В результаті обґрунтовано вибір найкращої моделі для визначення коефіцієнтів тепловіддачі та температури охолодного повітря. uk_UA
dc.description.abstract The task of formulating models to calculate the heat transfer coefficients and the temperature of the cooling air in the channels of a turbine blade cooling system is considered. Three models to calculate the heat transfer coefficients and three models to calculate the temperature of the cooling air are analyzed. The models are formulated so the heat transfer coefficients and the cooling air temperature are calculated using regression correlations; in witch the engine gas path measured parameters are used as arguments To analyze the model’s robustness, 10 defects reflecting the change in the technical conditions of the engine gas path and its working conditions were considered. The best model to calculate the heat transfer coefficients and the temperature of the cooling air is selected based on the analysis of the obtained results. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інстиут проблем машинобудування ім. А.М. Підгорного НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Проблемы машиностроения
dc.subject Аэро- и гидромеханика в энергетических машинах uk_UA
dc.title Формирование моделей для определения граничных условий теплообмена в каналах системы охлаждения лопатки турбины uk_UA
dc.title.alternative Formulation of models to calculate the thermal boundary conditions in the channels of a turbine blade cooling system uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 621.452.3:681.518.54:536.244.001.57:621-714


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис