Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Чайковська, М.П. |
|
dc.date.accessioned |
2016-04-13T19:35:41Z |
|
dc.date.available |
2016-04-13T19:35:41Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Аналітична підтримка прийняття рішень на туристичному ринку в умовах кризи / М.П. Чайковська // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2015. — Вип. 60, т. II. — С. 250-256. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
XXXX-0066 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/98408 |
|
dc.description.abstract |
Проаналізовані тенденції розвитку туристичного ринку в Україні, виявлено актуальні проблеми і особливості галузі, запропонована агентна імітаційна модель підтримки прийняття рішень з ціллю втримання фірмою долі ринку, сформульовано рекомендації на базі проведення модельних експериментів. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The trends of development of the tourism market in Ukraine. Identified
current problems and peculiarities of the industry. Proposed agent-based simulation model for decision support firm to retain market share. It makes recommendations on the basis of modeling experiments. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економічні інновації |
|
dc.title |
Аналітична підтримка прийняття рішень на туристичному ринку в умовах кризи |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Analytical support for decision-making at the tourist market under crisis conditions |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
338.486.(477) |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті