Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Формирование структуры, фазового состава и дефектной субструктуры в объёмно- и дифференцированнозакалённых рельсах

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Громов, В.Е.
dc.contributor.author Волков, К.В.
dc.contributor.author Иванов, Ю.Ф.
dc.contributor.author Морозов, К.В.
dc.contributor.author Алсараева, К.В.
dc.contributor.author Коновалов, С.В.
dc.date.accessioned 2016-04-13T10:23:06Z
dc.date.available 2016-04-13T10:23:06Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Формирование структуры, фазового состава и дефектной субструктуры в объёмно- и дифференцированнозакалённых рельсах / В.Е. Громов, К.В. Волков, Ю.Ф. Иванов, К.В. Морозов, К.В. Алсараева, С.В. Коновалов // Успехи физики металлов. — 2014. — Т. 15, № 1. — С. 1-33. — Бібліогр.: 29 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1608-1021
dc.identifier.other PACS numbers: 61.72.Ff, 61.72.Hh, 61.72.Lk, 62.20.Qp, 81.40.Ef, 81.40.Np, 81.40.Pq
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/98393
dc.description.abstract Методами просвечивающей электронной дифракционной микроскопии выполнен послойный анализ рельсов категорий: низкотемпературной надёжности, повышенной износостойкости и контактноусталостной прочности, высшей категории качества после объёмной закалки и отпуска и дифференцированнозакалённых по различным режимам. Установлены количественные параметры дислокационной субструктуры, внутренних полей напряжений и структурнофазовых состояний, образовавшихся по диффузионному и сдвиговому механизмам γ-α-превращения. Выполнены оценки механизмов упрочнения рельсов, качественно согласующиеся с результатами измерения твёрдости. Установлено, что плотность концентраторов напряжений достигает максимального значения у поверхности катания. Для объёмнозакалённых рельсов она выше, чем для дифференцированнозакалённых. Наиболее опасными концентраторами напряжений, которые преимущественно формируются в рельсах, подвергнутых объёмной закалке, являются границы раздела «глобулярные частицы цементита–матрица». uk_UA
dc.description.abstract Методами просвітлювальної електронної дифракційної мікроскопії виконано пошарову аналізу рейок категорій: низькотемпературної надійности, підвищеної зносостійкости та контактновтомної міцности, вищої категорії якости після об’ємного гартування та відпуску і диференційованозагартованих за різними режимами. Встановлено кількісні параметри дислокаційної субструктури, внутрішніх полів напруг і структурнофазових станів, що утворилися за дифузійним і зсувним механізмами γ-α-перетворення. Виконані оцінки механізмів зміцнення рейок якісно узгоджуються з результатами міряння твердости. Встановлено, що густина концентраторів напруг сягає максимального значення біля поверхні катання. Для об’ємнозагартованих рейок вона вища, аніж для диференційованозагартованих. Найбільш небезпечними концентраторами напруг, які переважно формуються в рейках, підданих об’ємному загартуванню, є роздільчі межі «глобулярні частинки цементиту–матриця». uk_UA
dc.description.abstract The layer-by-layer analysis of the rails classes such as the low-temperature reliability, increased wear resistance, and contact-fatigue strength rails of the superior category of quality after the bulk hardening and tempering and differentially hardening in different regimes is carried out by methods of transmission electron diffraction microscopy of thin foils in the layers located on the roller surface and at the distance of 2 and 10 mm from it on the central axis and on the round corner. The quantitative parameters of dislocation substructure, internal stress fields, structural and phase states formed by diffusion and shear mechanisms of γ-α-transformation are established. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут металофізики ім. Г.В. Курдюмова НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Успехи физики металлов
dc.title Формирование структуры, фазового состава и дефектной субструктуры в объёмно- и дифференцированнозакалённых рельсах uk_UA
dc.title.alternative Формування структури, фазового складу і дефектної субструктури в об’ємно- та диференційованозагартованих рейках uk_UA
dc.title.alternative Formation of Structure, Phase Composition and Faulty Substructure in the Bulk- and Differentially-Hard-Tempered Rails uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис