Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

До питання технологізації політичної діяльності в сучасній Україні

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Акімов, Д.
dc.date.accessioned 2010-07-06T11:47:10Z
dc.date.available 2010-07-06T11:47:10Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation До питання технологізації політичної діяльності в сучасній Україні / Д. Акімов // Політичний менеджмент — 2007. — № 6. — С. 37-46. — Бібліогр.: 15 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 2078-1873
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9726
dc.description.abstract Використання в політичній діяльності маркетингового підходу, зокрема – політичного маркетингу в сучасній Україні знаменує перехід до якісно нової методології дослідження й регулювання політичних процесів. Суть цього підходу (який поки що активно використовується, на жаль, лише при організації виборчих кампаній) у ретельному вивченні політичного ринку, розробці проектів і технологій з його регулювання, реалізації маркетингових заходів, що забезпечують ефективну політичну діяльність. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України uk_UA
dc.subject Проблеми методології uk_UA
dc.title До питання технологізації політичної діяльності в сучасній Україні uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис