Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Шпортько, О.
dc.date.accessioned 2010-07-06T11:41:36Z
dc.date.available 2010-07-06T11:41:36Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу / О. Шпортько // Політичний менеджмент — 2007. — № 6. — С. 96-105. — Бібліогр.: 6 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 2078-1873
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9724
dc.description.abstract У статті досліджується сутність політичної реклами як засобу взаємодії політиків, політичних сил з громадянами. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України uk_UA
dc.subject Виборчі технології uk_UA
dc.title Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис