Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Політичний маркетинг: багатозначність поняття

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Золотухін, Е.
dc.date.accessioned 2010-07-06T09:11:30Z
dc.date.available 2010-07-06T09:11:30Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Політичний маркетинг: багатозначність поняття / Е. Золотухін // Політичний менеджмент — 2007. — № 5. — С. 13-22. — Бібліогр.: 32 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 2078-1873
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9692
dc.description.abstract Трансформаційні процеси, які відбуваються в Україні, потребують нових методів та інструментів дослідження політичної сфери. Ефективним засобом вивчення особливостей сучасного українського політикуму стає політичний маркетинг. Відтак у статті здійснюється аналіз сучасних концептуальних підходів щодо проблем політичного маркетингу, а також виокремлюються його сутнісні ознаки. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України uk_UA
dc.subject Проблеми методології uk_UA
dc.title Політичний маркетинг: багатозначність поняття uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис